Wonosobo - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Nic en Lex Lans - WaarBenJij.nu Wonosobo - Reisverslag uit Wonosobo, Indonesië van Nic en Lex Lans - WaarBenJij.nu

Wonosobo

Door: Nic

Blijf op de hoogte en volg Nic en Lex

13 September 2014 | Indonesië, Wonosobo

Zaterdag 13 september
Ik schrijf dit stukje vanuit de uren durende treinreis naar Kutoarjo om 07.00 vertrok de trein en nu om 13.30 zouden we er eigenlijk moeten zijn, any moment now dus.... Verschillende landschappen zijn aan ons voorbij getrokken, van krottenwijken op nog geen halve meter van de spoorlijn af gebouwd tot rijstevelden, bananenboom velden en best leuke dorpjes. In iedergeval allemaal heel groen. Maar wat duurt het weer lang, dat is echt opvallend hoeveel tijd je kwijt bent aan reizen, misschien naïef maar dat had ik van te voren niet verwacht. Ha de trein mindert vaart zouden we er dan toch bijna zijn? We reizen, wat ze hier noemen, eerste klas maar helaas hoort daar geen normaal toilet bij en aangezien ik echt no way in zo'n schommelende trein boven zo'n gat ga hangen heb ik mijn blaasspieren maar weer eens goed getraind. Dat compenseert de achterruit gang in mijn 'hardloop spieren' weer haha. Vandaag staat in de gids beschreven als reisdag. Dus ik verwacht dat we straks Wonosobo een beetje gaan verkennen en verder weinig zullen uitvoeren...
@Manfred ja ik zal Lies toevoegen en @Jan of pap of mam, Mar wil dat ik haar toevoeg maar weet haar e-mailadres niet. @kleine beer, we missen je, je zou het hier erg naar je zin hebben gehad met al dat groen. Helaas doen ze hier nare dingen met konijnen, dus tis toch maar goed dat je er niet bij bent.
Ha! Zojuist komt de conducteur, nog 5 minuten!!!!!!
Fijn we zitten nu (ongeveer 5 minuten later) in de taxi, waar we zojuist te horen hebben gekregen dat we nog 2 tot 3 uur in de auto zitten (als ik dit schrijf is het 14.00 uur) pffffffff. Op naar Wonosobo!!!!!
Uiteindelijk waren we er al om 16.00 dus dat viel alles mee. We hebben al een rondje gelopen en er is weinig te beleven hier, beetje slaperige boel. Om op internet te komen moeten we naar een speciale ' internet room' een nogal saaie blauwe ruimte. Ben benieuwd of ik het verslag verzonden krijg. Morgen om 08.00 naar yogyakarta en ook naar een ander hotel, hier blijven we maar 1 nachtje. Liefs van ons uit het altijd gezellige 'Wonosobo' ;-)

  • 13 September 2014 - 23:04

    Lilian:

    Hallo Nic en Lex,

    heerlijk om te lezen wat jullie allemaal mee maken.
    Geniet van elkaar de mooie omgeving en alle ervaringen!

    liefs en een hele dikke X, Lil

  • 14 September 2014 - 00:00

    Kjeld:

    Dat zijn nogal reistijden ja. Hadden jullie niet gewoon de Fyra kunnen nemen dan? Maar goed, het brengt je wel op en langs mooie plekken. Geniet ervan!

    Leuk dat verslag met foto's zo iedere keer.

  • 14 September 2014 - 09:57

    Ike Lans:

    Ja Nic en Lex, jullie vergeten dat het daar veel groter is dan hier in Holl. De afstanden zijn dan ook vreselijk. Voorlopig hebben jullie meer plaatsjes gezien dan ik in mijn 30 jaar daar. Nog veel te zien en te beleven genieten maar, daag hoop dat dit bericht aankomt. Hier alles OK nog mooie nazomer. liefs ma.

  • 15 September 2014 - 09:43

    Ricardo:

    Het mailadres van Mar:

    marjolein.beunders@ILenT.nl

    en natuurlijk: 2 kopjes van Beer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nic en Lex

Indonesie

Actief sinds 22 Dec. 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 6739

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 08 Oktober 2014

Indonesie

Landen bezocht: